Ofte stilte spørsmål


Hvis du har spørsmål om Fretex sin nettbutikk eller hvordan den fungerer, er du velkommen til å kontakte oss på nettbutikk@idegroup.no

Her har vi også samlet vanlige spørsmål og tanker som kan dukke opp. Se om du allerede finner svaret på spørsmålet ditt her. Ellers er du hjertelig velkommen til å ta kontakt!

  • Hvorfor mottok jeg ikke hele bestillingen?

    Hvis du har bestilt både lagervarer og bestillingsvarer, vil bestillingen din bli levert i deler. Lagervarer sendes fra lageret vårt, og bestillingsvarer sendes så snart de er trykket med logoen din.

  • Hvor lang er leveringstiden?

    Det avhenger av hva du har bestilt i nettbutikken. Lagervarer som bestilles før kl. 11.00, sendes samme dag. Lagervarer som bestilles etter kl. 11.00, sendes neste arbeidsdag.

    Bestillingsvarer har en leveringstid på opptil 20 virkedager.

  • Kan jeg returnere produkter?

    Hvis du av en eller annen grunn har behov for å returnere produkter, må du kontakte oss senest én uke etter at du har mottatt leveransen. Basert på årsaken vurderer vi om en retur er mulig. On demand-produkter kan ikke returneres.

  • Hva gjør jeg hvis jeg må reklamere?

    Hvis du har mottatt et produkt som er ødelagt eller som du av en eller annen grunn ønsker å reklamere, kan du kontakte oss på {epost}. Vennligst legg til ordrenummer, årsak og bilder i e-posten.